Întotdeauna am simțit că Bucureștiul nu prea a avut parte de campanii de promovare prea consistente. Oamenii care vin să ne viziteze, vin pentru că sunt curioși să vadă cum arată o țară care în tinerețea lor era sub comunism sau, în cazul celor mai tineri, pentru că au auzit că berea e mai ieftină pe aici. Acum că ne-am mai ridicat și noi puțin ca țară, tot mai mulți au prins curaj să ne viziteze. Și, ce-i drept, cei mai mulți sunt extrem de încântați de stilul eclectic care caracterizeaza capitala și sunt surprinși plăcut de ce găsesc aici. Deși o bună parte din București a fost vizibil marcată de perioada comunismului, it is not all about communism și trebuie să transmitem lucrul acesta cât mai departe și cât mai multor oameni.
Astfel că, la începutul acestui an, am început să lucrez la un proiect de promovare turistică a Bucureștiului alături de un grup de oameni implicați în tot felul de inițiative din domeniul turismului. “Experience Bucharest” este o primă inițiativă a comunității Travel Massive România, ce va avea loc în București în perioada 12-16 mai, 2017. La eveniment vor participa este 200 de persoane influente în domeniul călătoriilor și turismului individual cu scopul de a promova capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a călătorilor independenți.
Până în prezent au confirmat participarea bloggeri, Instagrameri, vloggeri naționali și internaționali, jurnaliști de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmărită de un număr de peste 10 milioane de oameni din lumea întreagă.
“Toți lucrăm voluntar în acest proiect. Cu un buget de sute de ori mai mic decât o campanie de reclame pe Eurosport, estimăm că vom avea un impact fantastic. Ne dorim să promovăm diversitatea experiențelor oferite de București către o audiență unică de minimum 10 milioane de oameni. Am invitat persoane foarte active și cu vizibilitate la nivel internațional, care sunt pasionate de călătorii. Acești influenceri s-au arătat deschiși să participe la provocarea pe care le-am lansat-o, să vină la București și să experimenteze spiritul unic al orașului nostru”, spune Tudor Maxim, inițiatorul și fondatorul Experience Bucharest.
Proiectul este o ințiativă independentă la care se poate alătura orice companie, autoritate publică sau persoană independentă care își dorește implicarea în promovarea Bucureștiului. Până în prezent și-au arătatat interesul în susținerea evenimentului companii precum Garanti, Toyota, Btonic, Paravion, Wizz Air, Aqua Carpatica, Autonom, Uber, Pernot Ricard, F64.
Organizatorii au pregătit pentru invitații naționali și internaționali zeci de tururi și experiențe de turism alternativ, o conferință despre cele mai bune practici de marketing în turism, petreceri de socializare și multe alte experiențe unice. Toate acestea sunt posibile cu implicarea zecilor de parteneri care vor oferi cazare, spații pentru evenimente, vor asigura mesele și transportul invitaților. Timp de cinci zile, fiecare participant își va putea face singur programul, optând pentru participarea la activitățile propuse de organizatorii evenimentului.
Pentru a fi la curent cu evenimentul și pentru a descoperi cum vă puteți implica, urmăriți pagina de Facebook a proiectului, iar pentru alte detalii puteți lua legătura cu Tudor din echipa Travel Massive România.
Organizatori tururi și experiențe: Interesting Times, Urban Adventures, Bucharest Jewish Tours, Martin Adventures, Calup, Bucharest Free Walking Tours, Asociatia Cultour, Open Doors, Slow-travel, My Secret Romania, Vanatoarea de comori arhitecturale, Questo, Roaring Romania private Tours, Romania Private Tours – BookToursRomania.
Leave A Reply